iremmvebebegi 24. Haftama girdim, son bi haftadır yan taraflarım ağrıyo böbrek gibi sanki üşütme ağrısı gibi.Baya bi gazım oluyo,bazende ishal gibi oluyorum kuzlar.. Bunları yaşan var mı? Hemen doktora gitmeliyim sizce?
Cagla94 iremmvebebegi bende de oluyor 20 haftalık hamileyim az su içinde ve gaz olduğunda ağrım oluyor suyu çoğalt ve ayaklarını üşütme
iremmvebebegi Cagla94 Su çok içiyorum aslında :( Ama ayaklarımımı üşüttüm bilmiyorum korkuyorumda :( Siz doktora gittiniz mi?
Cagla94 iremmvebebegi doktoruma bahsetmiştim ultrasonla böbreklerime de baktı bi sıkıntı gözükmüyor dedi çok ciddi bi ağrıysa ve gazını çıkardığında da geçmiyorsa vakit kaybetme taş yada kum da döküyor olabilirsin