Yaz_08 tamamen senle alakalı bir durum aslında. Benim biraz zor geciyor hamileliğim. Suan 26. Haftamdayım. Ve beşik vs dahil herseyini aldım. Bir tek küveti bir de emzik askısı kaldı.kendime baslayacıgım bu ay. Lohusa kıyafeti durumları yani. son ana bırakmak maddi acıdan da külfet. Durumuna göre ay ay plan yap al bence.