Merve20 Kızlar 37 haftalığım gaz sancısı gibi bir sancım var. sol tarafımda da ağrım var. belim ve Sırtımda ağrıyor. karnım semsert. Tecrübeli olanlar yazabilir mi sizce Doğum sancısı olabilir mi 🤷🏻♀️
Acemiannes Merve20 ya bende aynı şeyleri yaşıyorum geliyor bi gidiyor sonra karnım sert taş gibi bide vajinada bir bir sancı oluyor iyne batar gibi 🤔
Merve20 Zeyneb99 yok bakmadım saat tutmadım nasıl tutacağımı bilmiyorum açıkcası 🤷🏻♀️ Sancı bi hafifleyip bi şiddetleniyor o aradaki süreyi mi tutmam gerekiyor
Merve20 Acemiannes benim ara ara oluyordu böyle sancım önemsemiyordum. Fakat bu seferki biraz şiddetli olunca yazmak istedim
Acemiannes Merve20 valla çok ağŕıyor benimkide az az ağrıyordu ama bugün çoğaldı doktoramı gitsemi ya uyuyamıyorumda
Ikibebekkocagobek Size sacma gelebilir ama ilk gebeligimde denedim ve oldu. Deneyen sonucu soyleyebilir mi? Simdi yere oturup sirtinizi bi yere yaslayin ve ayaklarinizi uzatin. Ayaklarinizi birbirinin uzerine atmaya calisin. Eger atabiliyosaniz daha acilma baslamamis demektir eger ayaginizi yerden kaldiramiyosaniz acilma baslamis demektir. Ben ilk oglumda sabah denedim atabildim aksam denedim atamadim ve nişanım geldi. Dr gittim 3 cm acilmam vardi 🙄🙄🤭
Mom534545 Ikibebekkocagobek canm bnde duymuştum onu burda 2 hafta falan önce denedim ve rahatlıkla yapmştm ama bugün denedim ve yapamadım 36.hafta
Merve20 Acemiannes eğer çok aşırı şiddetli değilse sabahta gidebilirsin canım benim dayanılmayacak gibi değil o yüzden bekliyorum
iremmvebebegi Acemiannes Şuan aynı agrı bende de var 24. Haftadayız. Bel agrısı gibi ama boşluğumda bi ağrı var.Sanki üşütme ağrısı gibi ama keskin,bende ilk defa agrı kesici içtim :(
Ikibebekkocagobek Sertlik dediginiz rahmin kasilmasi.. sanci arasina dakika tutmaniz gerekiyor duzensizse yani bi 5 dk da bir bi 10 dakika da bir gibi yalancidir ama hep ayni aralikla geliyosa dogum sancisi olabilir..
Merve20 Ikibebekkocagobek teşekkür ederim az önce tutmaya başladım bakalım nasıl gelecek sancı çok sağolun
Acemiannes Merve20 sabahi beklerim doktorum su gelmediyse bekle açılma başlamışdir ama tam olması zaman alır dedi zaten 1 sm açıklık vardı sende diye şimdi söyledi ben bilmiyordum😱😱