Bircan34 benim de 20 günden beri sürüyor bel ve kalça acısı diyeyim topallayarak yürüyordum beldeki kaslarda sinir sıkışmasından dolayı oluyormuş.Bende hamile platesine ve masaj yaptırmaya başladım biraz azaldı ama tamamen geçmedi malesef😔İmkanınız varsa ve doktorunuz öneriyorsa hamile platesi öneririm kasları çalıştırdığı için ağrı hafifliyor.