Muciz_ebebek 40+2 haftalik olduk ama hala ne gelen var ne giden.Oglum gelmeyi dusunmuyor sanirim normal dogumu bekliyoruz.Benim gibi olan varmi daha daha uzun
nupel Muciz_ebebek hakkında hayırlısı olsun hem çok güzel hem çok zor süreç allahım tüm hamilelere yardım etsin 🙏🏼