Susam_Annesi Kizlar selam. Daha once tecrubesi olan annelere sesleniyorum. Bebislerinizin suyu nasil geldi? Bende sizinti seklinde bi su gelmesi var (doktoru aradim tabiki takip edelim olmadi acile gel dedi). Illa bu su foss diye mi gelir yoksa bole sizinti mi yapar?
Pelinsu96 Susam_Annesi birden boşalada bilir sızıntı şeklimde de gelebilir bende erken Doğum yaptım suyum geldi sızıntı şeklimde tedavi oldum ama bebeğim vefat etti hayata tutunamadı maalesef ☹️
Serays Susam_Annesi şurdan ayırt edin tuvaletinizi tutabilirsiniz ama bunu tutamazsınız. Benim birden geldi bazılarında sızıntı şeklinde olduğunu da duydum
Derin6565 Susam_Annesi o kişiden kişiye değişir benim çok geldi sanki altıma kacirmis gibi eltimin suyu gelmiş o bilmemis idrar sizintisidir sanmış
Tuanam01 Pelinsu96 Çok üzüldüm canım sanırım yine hamilesin rabbim bu bebeğini sağ salim kucağına almayı nasip etsin 🙏
Nebahathumeyra Benim Doğumdan birkaç gün önce iç çamaşırım fazla ıslanıyor gibi geldi akıntıdan daha yoğun yani önce önemsemedim sonra bir kaç gün devam esince hastaneyi aradım hemen gelin bakalım dediler gittim meğer suyumdan geliyormuş. Ertesi sabah suni sancıyla Doğum yaptım hiç açıklığım ve sancım yoktu normalde. Yani illa bardaktan boşalırcasına gelecek diye birşey yok.