Veranur elinden geldikceye kadr çevreme karşı kulaklarını tika benim psikolojimi alt üst ettiler o dönemde,burda gordgun ölümsüz postlarda okumamaya çalış çünkü hemn kendimize pay çıkarıp etkilenioz elimizde olmadan, bulantin kesilmisse iştah konusunu drna danış, sen zorla yine yeme konusunda bebeğin icin acikmayi bekleme, bende oylr aman aman beslenmiom kahvaltima cok dikkat ediom, ara ogunlerde meyve ve yogurt yemeye calisiom, aksam artik ne pisirdiysem meyvemi tekrar yiyom süt icip uyuyom bazen icmiom, omegami aksatmiom benim beslenme şeklim bu sekil canim