Zeytinusss Kbranur41 canım benim kız iken vardı mlaesef 😫 ve nohut büyüklüğüne gelmişti ki hamilelik esnasında bir tane daha cıktı 😭 arada çok zorluyor doğum da ne yaparim bilmiyorum 😭 yine suan hamdolsun halime
Nlnlgn93 Kbranur41 bende öncesinde de var şimdide oldu protolog adında krem kullanıyordum ama şuan kadın Doğum doktorum bitkisel ağırlıklı bir krem verdi canım