Askkokuluyavrum Bernassri canim bu haftalar da çok doğru olmuyor aslında insAllah sağlıklıdır gerisi önemli değil benim de 16+4 de 180 gr dedi doktorum bana da az geldi benimki ama değilmiş zaten 6. Aydan sonra anca net oturmaya başlıyormuş 🙃🙃🙃