Elifsetenay Korku heyecan hepsini bir arada yaşıyorum sabah 8.30 da gel dedi doktorum. Sezeryan olucağım. Sonun da prensesimize kavuşuyoruz. Cumartesi olduğu için ameliyatım Pazar bir sorun olmazsa çıkış yapabilirmiyiz acaba yoksa Pazartesi gününü mü beklerler ? Bilgisi olan var mı ?
Aysebkr1258 Elifsetenay hayırlı oldun bebişte sende sağ Salim çıkabilin inşallah pazar günü de olsa çıkışın yapılıyor nöbetçi doktor çıkış yapıyor
Tgbatem Elifsetenay 2 gece yatırıyorlar genelde sezeryan da Pazartesi sabah çıkarsın sanırım sağlıkla al bebişini inşallah bizde bekliyoruz 35 olduk bakalım😊
Nryseda Elifsetenay bende bügün gideceğim canım. Sekizde burda ol dediler. Benimki özel hastane olduğu için doktorun gelip taburcu edeceğini düşünüyorum
Mucizeee Üç sezeryan oldum ucude farklı hastane hep bir gün kaldı mm iki değil. Devlet hastaneleri iki yada üç gün çıkış vermiyor ozeller bir gün