Elikkk Kızlar üç gündür ne yesem boğazımda duruyor çok kötü bir his erkende yiyorum boş ne yapsam fayda etmiyor nolcak böyle ya
hmy Elikkk gaviscon caresi alin icin emeklerden sonra rahatladiginizi goreceksiniz benimde son ayimda basima geldi gavisconla cozumu buldum suan cok iyi birde sakiz ciyneyin bol bol migdemizin yeri kuculdugunden oluyormus
Elikkk Ceylank ben şimdi fark ettim uzanınca daha çok oluyor yüksek yastıkta yatmak lazım biraz haififliyor
didemzgypn Elikkk hamilelik reflüsü yaşadığınız malesef gebeliğin başından beri bende aynı durumdayım doktorunuza bi sorun ilaç verebilir az ve sık yiyin dolu mide dahada rahatsızlık veriyor.
Elikkk Renni verdi doktor iyi geliyor az yiyorum 6dan sonrada yemek yemiyorum herşeyi yapıyorum valla yastık yükseltmek ise yarıyor gerçekten