Duygu85
Selamlar 14+5 olduk buraya kadar kanamalı tedirginli geldik 🥰 9 sene sonra 2. Gebeliğim bunda baya bir sıkıntılı gidiyorum kanamalar çok gerçirdimm hala Progestan kullanıyorum şükür iyiyim bebekde iyi ama sürekli bir korku halindeydim biraz karnım agrısa çarpıntım başlıyor çalışıyorum işim çok rahat gerçi dr çalışabilirsin dedi ama 😔 WC ye gitmek bile korkutuyor beni nasıl geçer günler Allahım hayırlısı ile kucağımıza almayı nasip etsin inşallahhh....