Cnkglsn Esraelaa benimde 3 hafta önden gidiyoruz 29+5 de 2100 gr 44 cm di bende çok endişeliyim bilgisi olan varsa paylaşsın erken Doğum olurmu
Reykzy Her zaman erken olmuyormuş benmkide iki hafta önde bazen kilo alımı yavaşlayıp haftayla uyumlu hale gelebiliyormuş yada iri bir bebek doğurucaksınız demek oluyor doktorlar genelde şeker yüksekliğinden korkuyo ama benm normal çıktı şekerim öyle deli gibi kiloda almadım zaten genetikte olabilirmiş eşim sekiz aylık 3500 kg doğmuş oğlumda ona benziyo olabilir
Esraelaa Reykzy benimde 2200 şuan ama ben 17 kilo aldım şekerim çıkmadı ama tatlıyı hamurişini yasakladı doktor bana inşallah daha çok büyümezde normal doğum olur 🤭
Reykzy Esraelaa ay evet ya en korktugumda o mesela kız kardeşim geliyo onunla aynı şeyleri yiyoruz benim normalde yediğim kadar ama çocuk çok hızlı alıyo üç günde 300 gram almış geçen hafta daha 6-7 haftası var düşünemiyorum
Hacerharmankaya03 Benimde gebeliğim iki hafta önde gidiyor doktoruma sordum son adet tarihine göre hesaplanıyor zaten ama iki hafta öncesinden de doğum gercekleşse bebegin gelisimi kilosu uygunsa eger herhangi bi sıkıntı olmuycağını soyledi ki zaten iki hafta önde gidiyor olmasi kilosunda da artış gösteriyor kişiden kişiye degişiyormuş acılmaya ve ağriya bagli bi durummuş illa iki hafta onde gidiyor diye doğum o iki hafta oncesinden gerceklescek degilmiş ama oladabilirmiş
Nidaaa3441 İki hafta çok değil canım o haftalarda bebek çok kilo alıyor hızlı bir şekilde benimde öyleydi doktorum önde diyip duruyordu iki hafta ama 37 den sonra haftasına uyumlu demeye başladı çünkü son haftalarda yavaşlıyor kilo alımı bebeklerin. Şekerimde normaldi. İri bebek doğması için iki hafta değil en az 3 4 hafta büyük olması lazım işte o zaman ya erken doğum olur yada iri bebek olur sezeryana dönebilir ki bu da aksi birşey değil erkenden doğsa gelişimi önde olduğundan problem olmaz. Korkmayın yani.