Mimnak GulsahMulayim bn biraz geç hissettm yada hissettiklerimi bagırsak hareketleri sandım 18 19 lardakini tam anlamıyla en güzel 21. Haftamda hissetmiştim şimdi 24 deyim baya tekmeleri yiyorum :)
GulsahMulayim Mimnak hahaha ne güzel duygular ya. Bende anlamam herhalde sağlam bir tekme yemedikten Sonra 😂 ama bi an önce de hissetmek istiyorum 😂
GulsahMulayim mervegedik Aminn cümlemizi sağlıkla kavuştursun evlatlarımıza 🤗 her anın bi heyecanı var demek ki 😘
Otherozge GulsahMulayim inşallah canım benim Rabbim herkese yaşatsın bu duyguyu 🙏🏻 Sende en kısa zamanda hisset güzel bebeğini ❤️