Aysnrplt merhaba ben 20 likleri cektirdim biri damak altindaydi yillarca korkup agrisini çektiğine değmezmiş anladim ki uyuşturuyorlar ki benim dis koklerim cok saglam doktor 1 saatten fazla uğraştı uyuşukluk gtti tekrar iğne yaptrdim devam etti dikiş attı sadece ağzın açık kaldığı için zor oluyor burnundan nefes alıyorsun onun dışında hiç acı yok sonrasindada ağrı kesici içersin yemeğini O tarafla yetmezsin olur biter. Hiç korkmayın çekilen acıya değmez vallahi