Yabe221014 benim de dün aynı dediğin gibiydi. Oturup kalkarken insan işkence çeker gibi olur mu çok acıyodu. Hamile arkadaşlarım diyodu kaburgam acıyo ayağı ile ittiriyor diye inanmıyordum ne alaka kaburga diyodum ama gerçekmiş 😔 dün doktora gitmiştim 34 haftalık oldum. Dönmüş ayakları oynadıkça acı hissetmen normal kan hapını ve magnezyumu düzenli kullan rahatlarsın biraz demişti. Eşimde masaj yaptı biraz. Buğün daha iyiyim. Hamileliğim boyunca ilk defa dün ağrı acı hissettim normalde rahat geçiyodu. Gün geliyor artık ❤️😀