Rabiayce valla kızlar ben daha kullanmaya başlamadım bu ay başlıcam ama teyzem var 2 çocuk sahibi. Kesinlikle vazelin kullan diyor, ilk böyle dediğinde faydası mı olur onun dedim şaşırdım falan ama 2 çocuk doğurdu bir tane çatlak Yok kendisi hep vazelin kullanmış. Nemli tutması önemli dedi bana. 10 gün Sonra randevum var doktora sorucam, faydası olur derse alıcam vazelin. Tamam bedenimiz için değer ama Aynı işi görecekse neden dünyanın parasını veriyim ki. 🙄