Meldadlk Kızlar vucudum çok hassas daha önce ben aldırdım kolumdan keloit oldu iz kaldı sezeryandan sonra izi çirkin kalanlar oldumu ?
Hulyarsln Meldadlk bikini bölgesinin hemen üstü iz kalsa bile hiçbirşekilde görünen yerde değil benim hiç belli olmuyordu dikiş yerim doktorum çok iyiydi..
tazeanneck Meldadlk ablamın kesisi dikişli değil yapıştırmaydı canım ve iz yok denecek gibi bir şey bakıldığında yerini bile zor buluyoruz. Doktorun tecrübesi becerisiyle alakalı bir şey bence bu
Elif7781 Meldadlk bana yapıştırma yaptılar izim hemen cok küçük hemde cok az belli oluyor ve daha cok yeni olmasına rağmen ama tabi her şekilde iz kalıyor tamamen asla geçmez
Haribo42 Meldadlk tamamen doktora bağlı... benimde yengem 2 yıl önce oldu hala izi var devlet hastanesinde yapmıştı biraz sallamasyon yapmışlar özenmeden
Meldadlk Kızlar vucutla alakalı keloit diye bişi var deri ürüyo sürekli iyileşmiyo bende bu sorun var bormal bir sezeryan gibi düşünmeyin o yüzden izi kötü kalab varmı diye merak ettim doktorluk hastanelik bir durum degil vucut yapıyor malesef