Deniz25 ah canım benim benden de leke geldiğinde senin gibi düşünüyorum ama araştırmalarıma göre gebelikte kadınların %80i mutlaka bi kanama lekelenme evresi geçiriyor. Yüreğini ferah tut daha pazartesi günü bende senin gibi oldum yüzümü bile yıkamadan sabah doktora koştum benden pembemsi kan ve kıpkırmızı parça geldi çok korkmuştum. Doktorum idrar yolu enfeksiyonundan dedi bebekte hiçbişey yok dedi hatta vajinal baktığı için kalp atışlarını da gösterdi.kanaman olursa ve uzun sürerse sorun var demek. Bugün tekrar gittim çok şükür bi sorun yok ben hem devlete gidiyorum eşim orda hemşire diye hem özele. İkisi de aynı şeyi dedi ilaç verdiler ama yine de elimden geldiği kadar ayaklarımı kaldırıp yatıyorum ne olur ne olmaz az yorulmaya gayret ediyorum