Ezgia Ceyyy en güzeli ebebek fiyat olarak da uygun. Bir de çarşıda cumhuriyet caddesinde sanırım özlem bebe var orda da uygun fitarlar güzel şeyler var.
Misok Bursada yaşamıyorum ama arkadaşa katılıyorum en güzeli e bebekten almak şu anda indirim ve hediye çeki var baya uyguna geliyor istanbulda yaşıyorum ama ben beşiğimi internette garajhomedan aldım bin liradan 599a düşmüş 70*130 cm çok da güzel bin liralıklarla aynı malzeme aynı kalite kayseriden geldi arabamı da baby plus confort aldım 899 tl e bebekten bin liraya tamamlayıp 250tl hediye çeki aldık dün şimdi o çek tamamlanacak tüm eksiklerimi liste yapıp o çekten alıcam inşallah biraz uzun oldu :) ama bebeğin masrafı çok fazla zaten böyle şeylere dikkat etmek lazım değil mi 😅