Hllozcn
Hllozcn öyle aynen doktorum da aynısını demişti çok şanslısınız ilk aydan hemen hamile kaldımız falan dedi. Kısq bir süre sonuca yani düşüğe odaklandığım için sebebleri,güzellikleri ve hayrı göremiyorsun. 🤦🏻♀️ Çok teşekkür ederim canım 🤗 senin şimdi hamileleğin nasıl gidiyor?