Suranurunannesi18 <a href="https://hizliresim.com/r5bXJz"><img src="https://i.hizliresim.com/r5bXJz.jpg"></a> yerleşme kanamasi olabilir mi kizlar az az geliyo afedersiniz kizlar çok özür dilerim bi bakin lütfen
Series26 Suranurunannesi18 bende bir sefer tek damla gelmişti yerleşme kanaması çok uzun sürmemesi gerek diye biliyorum canım 🤷🏼♀️
Suranurunannesi18 Series26 saten canm şakır şakır olmuyo orkut akşamda beri duruyo lekelenmiş oda hani pencereye silersinde olur yaa öyle nerdeyse tertemiz anlamadim pazartesi kan verecegim bakalm
Series26 Suranurunannesi18 heh işte ona benzer canım ☺️ Benimde öyle leke gibi tek damla açık kırmızı bi kandı ama lekeden 5 gün sonra kan verdim ben o zaman çıktı keseyide bir hafta sonra gördük Rabbim herkese nasip etsin inşallah gönlündekini 🥰
Suranurunannesi18 [url=https://hizliresim.com/lqgD9g][img]https://i.hizliresim.com/lqgD9g.jpg[/img][/url] şimdi görüyor misinz kizlar
Mom092 Suranurunannesi18 benziyor ya cunku bendede olmustu boyle bkc gun pembemsi ve bu sekilde kahverengi lekeler gelmişti
Cileklipasta Suranurunannesi18 benim yerleşme kanamam da bu şekilde günlük pede geliyordu ara ara. Bir de peçeteye sildikçe geliyordu lavaboda. 3-4 gün sürdü sonra kesildi.
[silindi] Suranurunannesi18 canım olmayabilir tabi Allah bilir ama bi doktoruna at bu fotografı gidemiyosan seni yönlendirsin. Hayırlısıyla bişey olmaz inşallah
Suranurunannesi18 Series26 az az geliyo boyle silince geliyo canm yok obur türlü gelmiyo akıntı gibi ıslaklık oluyo bakıyorum pede geçmemiş bilr
Suranurunannesi18 Cileklipasta pazartesi kan verecegim bakalm belli olur canm hepinize tesekkur ederim