Sadecan 16+2 haftaligiz, göğsumun ucu ve etrafı çok garip görünüyor. Özellikle etrafında tomurcuk gibi kabartilar var. Bu normal mi?
SeherNilgnBakrc Sadecan normal canım göğüsünün koyu kısmıda zamanla daha genişleyip koyulaşacak bebek emdikçe geçiyor
Elininanasi Sadecan canim sen takma o seylere.bende her 2 haftadan bir oluyo geciyo canim.simdi yoktu canim ama 1 hafta once vardi sendede olub gecicekdir tabi
Elininanasi Sadecan ha birde ozur dilerimde kahverngi oldu yaa.ama hamilelikden once pek rengsizdi.simdi oyle olmus normaldir.gecicek zamanla