SezenFst Benim regl 8 gun gecikti ve 4 tane test yaptım hepsi pozitif çıktı sadece uyku ve halsizlik var ve arada kasiklarim ağrıyor acaba hamilemiyim acil cevap verir misiniz .?
Duuyguum SezenFst benim yarın adet günüm aynı belirtiler bendede var olmaZsam inşallah pztesi test yapıcam 11 ine kadar sana sabırlar diliyorum canım bence de hamilesindir
Gamzeinci00 Randevuna kadar tedbirli ol her ihtimale karsi dikkat et ben bilmiyodum malesef merdivenlerden düstüm cok şükür bisey olmadi dikkatli olun
hacerpamuk SezenFst neden 11ini bekliyorsun keşke sağlık ocağına gidip bi kan verseydin. Ben ilk pozitif testi görür görmez gittim