sdnroztv Herkese iyi akşamlar bi sorum olacaktı geçen hafta kuzenim bana geldiğinde göbeğin çok aşağıda dikkat et erken doğum olabilir benim göbeğim indikten bi süre sonra doğurdum dedi bugünde ev sahibim göbeğin aşağıda günlerin az mı dedi ama ben daha yeni 30+1 haftalık hamileyim bu konuda bilgisi olan var mı endişelenmeli miyim 🙄🙄
eymeninannesii sdnroztv canim benimde asagida kilom var yukari cikmadi ayni haftadayiz seninle tam 30 oldum 😊
[silindi] sdnroztv bende 29+1 haftadayım göbegim aşagıda ama doktor bi sıkıntı yok dedi yapıyla alakalıymış
kocisininprensesi sdnroztv canım bebeğin yerleşmesinden kaynaklı sanırım. 35+1 im bir haftadır bebeğim kanalda doğum riskimiz var ama hemen doğmaz öyle. Hem yapısalda olabilir ☺️