sevgitekes bicirinannesi gerçekten mi 😊😁 Bizimki de oğlana benzetti hayırlısı olsun on gün sonra yine çağırdı
bicirinannesi sevgitekes hayırlısı olsun canım🤲🏻😌 yok yok benimki de öyleydi normal o zamanlarda kafası vücuda göre büyük oluyormuş 😃
Yaz_08 Gamzelikra kelin ilaci olsa basina surermis ben anlasam yorumlicamda daha kendi bebegimin ultrason goruntusunu secemiyorum kii 🤦🤣🤣😁
Ebruliii1 Aslihanyapici özele gitmenizi tavsiye ederim yada iyi bi doktor olması çünkü benim doktorum çok iyi anlıyor
Aslihanyapici Ebruliii1 siz özele ne kadar bi ücret ödüyorsunuz tabii söylemek isterseniz yanlış anlamayın lütfen
Ebruliii1 Aslihanyapici hayır yanlış anlamam ben giriş için 100 TL ödüyorum tabi bu 9 gün içinde birdaha gidersem ücret vermiyorum ama tahlil falan yaptırmayın sadece cinsiyeti çok merak etiğim için geldim deseniz yeterli ama bence gitiginiz gibi söyler
Aslihanyapici Ebruliii1 biz buradaki özel fiyatını sorduk 135 tl 140 tl hep o civar dediler malum askeri ücretle biraz zor