Mrvtt Merhaba 37+4 günlük hamileyim haftada 1 doktor kontrolüm var. Sezeryanla 16 nisan da doğum yapıcam. Fakat dün randevumda bebeğin suyunun çok çok az kaldığını söyledi doktorum. Pazartesi gel bi değişiklik yoksa çarşamba günü alırız dedi. O güne kadarda bol su içmemi protein ağırlıklı beslenmemi söyledi. Ayrıca öksürük şurubu verdi bebeği alırsak ciğerlerinde su olmasın diye dedi. Dünden beri bol su protein ağırlıklı besleniyorum ayrıca havuç suyu içiyorum. Başına böyle birşey gelen varmı? Morale ihtiyacım var. Bu arada bebeğin hareketleri iyi. Nst ye de girdim ordada bir sorun yoktu. Kilosu 2.850 ve 48cm
Arzugurbet Aynı gün dogum yapacagız ve bende şuan 36+2yim ben de şeker var ve acıklı başlamış bebegin suyunda artış var dedi hatta önümüzdeki perşembede alabilirim dedi
Mrvtt Arzugurbet artik gelsinler saglikla gelsinlerde. Ama iste her seferinde biseyler cikiyor ister istemez moral bozuluyor. Allah yardimcimiz oldun. Onlar iyi olsunda biz herseyi cekeriz.