Merve2665 evet iğnesini oldum hapını kullanıyorum ama yine de böyle düşünüyorum kötüyü ilk bebeğim zaten hiç gelişmemişti ve geriden geliyodu kürtaj olmam lazımdı ben bekledim beş gün falan öylelikle düştü kendiliğinden ama yine de çok korkuyorum ya bişey varsa yine aynı şey olursa diye