Rumeysasultan 30 haftalık hamileyim geceleri nefes alıp vermede zorluk yaşıyorum sanki nefesm kesiliyor böyle bi durum yaşayan var mı?? Normelmi
Ela1994 Rumeysasultan bende de o haftalarda fazlalaştı boğulacak gibi nefes alamıyordum 36 olduk aynıyız ağzım açık geziyorum 😂
Menis21 Rumeysasultan vallah bende panik atağa bağlı nefes almada zorluk var inşallah olmaz diyorum ama bugün biraz zorlaniyorum sanki bide fazla yiyince rahatsız ediyor sanirim
Zeynoslp 33haftayiz bizde öle uyku kalmadı nefes alamadığından ama normalmiş baski yapıyomus bebek bide mide yanması yoğun olan haftalar
Rumeysasultan Menis21 ztn tamamen psikoljik olarakda nefes alamama oluyormuş o yüzden önemsemiyorum bende
Menis21 Rumeysasultan önemsemeden geçse keske bazen çok rahatsız edici boyuta geliyor derin nefes alma hissi oluyor bu seferde sık sık nefes alıp verince beyne fazla oksijen gidiyor başım dönüyor o zamanda inşallah olmaz ya
Rumeysasultan Menis21 aynen insan illaki zorlanınca önemsiyorda takmamaya calısmalıyız yoksa psikoljik tekrarlıyor inş olmazz yinede