Kahramanlar 🤭😊
Küçük şehirde yaşıyorum ben o yüzden malzemeler pahalı malesef😬yoksa yirmi tlyede yapılır yani😊ben herşeyimi kendim yaptım logusa terlik taç çocumun oyuncağını sepetini örgülerini çok keyif aldım inan beceremiyosan bile kendin uğraş yap bişeyler çünkü onun hazzı pahabiçilemez😊😘