Cnntugur Kızlar bebeğin kilosu kaç olursa normal doğum sıkıntı olur ? Benim 37+4 dr 3400 kilo dedi normal mi? Fazla mı anlamadım
semrakarahan Cnntugur masallah canim gayet guzel.kilosu o haftalarda normalmi fazlami tam bilmiyorm ama bnm bi iki arkadasm o haftada dogum yapti 2500 2700 falandi yani ikisininkide
Cnntugur semrakarahan yani hamileliğim boyunca hep kustum yemek yemedim hatta annem senin yüzünden aç kalıyor diyordu ama almış bebek alacağını çok büyürse normal doğum zorlaşır diyorum ama normal doğuma da cesaretim yok
semrakarahan Cnntugur olurmu oyle dusunmeyin normal dogumun daha saglikli oldugunu biliyosunuzdur umarim insallah normal.dogum olursunuz hep dua ediyormki normal dogum olayim ha nasip sezeryanda olabilir ama aksi bi durum olmadikca hayirlisiyla alalim.kucagimiza
semrakarahan Cnntugur olurmu oyle dusunmeyin normal dogumun daha saglikli oldugunu biliyosunuzdur umarim insallah normal.dogum olursunuz hep dua ediyormki normal dogum olayim ha nasip sezeryanda olabilir ama aksi bi durum olmadikca hayirlisiyla alalim.kucagimiza
Cnntugur mervegedik burada hiç çatı muayenesi yapılmıyor yani nst de sancı varsa açıklık var kı diye muayene ediyorlar o kadr
fathan Bugü n takip ettiğim bir dr açıklama yapıyordu annenin çatısı uygun ise 4.5 kiloya kadar normal Doğum yapabilirmiş
Srfrsmrt Norveçli Suriyeli anneler hep 4-4,5 arası normal doğum yapıyor. Gerekli egzersizler yapıldıysa gerisi kolay
Cnntugur Srfrsmrt o zaman işim çok zor bacaklarım çok kasılıyor çok ağır hissediyorum egzersiz yapmadığım için pişmanım