Dilokyrgl Merhaba arkadaşlar.23+4 haftalığız da,bugün kontrolde bebeğin ters durduğunu söyledi doktorumuz.aynı durumda olan ve sorun yaşayan var mı acaba?
HalisEbruoban Dilokyrgl canim benimki sezeryan olacak ama 32 haftada dondu daha erken korkma insallah doner
Lidyasmom Dilokyrgl canım korkma benim kızımda senin haftalarındayken ters duruyordu sonradan döndü zaten çok erken ki, döner hiç dert etme
Dilokyrgl Atmy doktor da riskli falan diye biley demedi de çevreden tehlikeli yorumu alınca tedirgin oldum.teşkkür ederim
semrakarahan Atmy benimkide 29 da döndü bas asagi oyle cogu zman oyle gercide bu diger haftalarda degisiyor demi hani daha dönermi yoksa kalirmi oyle 🤗 kusura bakmayin ilk gebeligm bilgim yok pek
Dilokyrgl semrakarahan benim de ilk ve sorunlu bi hamilelik oldu ilk son bi aya kadar.o yüzden bileğim yok biri bişey deyince de tedirgin oluyorum.inşallah sağlıkla alırız kucağımıza da içimiz rahatlar artık😂