meltemocak Erken gelen doruk efem için hepinizden dua bekliyorum arkadaşlar minigim için dualarınızı eksik etmeyin şimdiden dua eden arkadaşlardan allah razı olsun
nazldemr meltemocak Rabbim meleğini kucağına almayı nasip etsin sağlıkla en kısa zamanda 🙏🏻 Sağlıkla yuvasına dönsün ❤️🌸
Handeli meltemocak benim ki de dün gelmek istedi 25+6 da Doğum sancım çıktı ama durdurduk rabbim sağlık sıhhat versin yavruna bir an önce toparlar inşallah
Pelinsu96 meltemocak allah yardımcın olsun canım benim allahım inşallah kavuşturur seni yavruna hayırlı olsun 🙏 neden erken doğdu canım ? Durumu nasıl peki bebeğin normal doğum mu yaptın şimdiden geçmiş olsun
AyEr meltemocak ınsallah sag salım evınıze donersınız neden erken geldı benım rahımde kısalma var cok korkuyorum😔
meltemocak Pelinsu96 kasilmayla hastaneye gittim enfeksiyondan şüphelenip acilde serum takıldı o arada suyum boşaldı acil sezaryana almak zorunda kaldılar
meltemocak AyEr rabbim zamanında kucağınıza almayı nasip etsin ben kasilmayla agriyla gittim hastaneye enfeksiyondan şüphelendiler serum takıldı o arada suyum boşaldı acil sezaryana almak zorunda kaldılar
Oges meltemocak oyy canım benim kıyamam annesine babasına bağışlasın allah neden erken oldu kaç gr doğdu ?
Tuba-Sahra meltemocak rabbim bebeğine güç snaa sabır versin canım 😊😊inşallah tez vakitte annecigine kavuşur
Handeli Aysenur01 anlamadım aslında belimden sırtıma vuran ve karnımda ara ara ağrı hissettim doktorumla görüştüm gel nst ye bağlan dedi ve Doğum sancısı çıktı ben şok😱 apar topar yatış serumlar haplar derken durdurduk çok şükür
meltemocak Aysenur01 4 dakikada bir şiddetli gelen bir agrım oldu kasiklarimda 10 sanayi vurup ağrı gidiyodu ordan anladım
cns-ozkpln meltemocak Allah'ım inşallah tez zamanda bebeğinle evinize dönmeyi nasip eder canım siZlerede Allah güç kuvvet versin 🙏
Merveliii meltemocak canım ya Rabbim saglıkla kucağına almayı nasip etsin adıyla yaşasın inşallah sabırsız bebiş fazla özletmeden gelmiş 😂😂
Rabiayce Rabbim şifa versin canım benim insallah toparlar zamanla kendini allah büyük işte vakti zamanı yok ..
anapanda12 Bizde 23+4 olduk rahim ağzı yetmezliğinden erken doğum tehdidimiz var. Premature de olsa haftası iyi bence inşaAllah güçlü oğlun var annesi baksana bu kadar erken atıldı hayata sana ve babasına kavuşmak adına inşaAllah sağ salim kucağına alır eve dönersin. 🤗🤲
anapanda12 Şey birde bi kaç detay soracağım isterseniz cevaplayamayadabilirsiniz. Erken doğum Sebebi neydi? Bebeğin boyu kilosu? Ve ciğer gelişimi için yapılan bir iğne oldunuz mu?