Cburc
Ben böbrek agrısıyla gittim ultrasonda yumurta gördük ama kanda hiç çıkmadı doktor gebelik yok demesine ragmen ben ilaçları bebege zarar gelmesin diye hafif istedim ve cok dikkat ettim iyiki etmişim o zaman aslında bebiş varmış 😍 kadın doğuma gittim 1 ay sonra o zamandan gebelik baslamıs dedi suan 6+2 rabbim sanada nasip eder insallah ❤️