Peyruze çok normal insanı bazı doktorlar yalandan yere korkutuyor yok kese oluşmuş bebek görünmüyor vs. İnsan o kalp sesini duyana kadar akla karayı seçiyor vallahi. Bendede öyle olmuştu 8. Haftada bebeği gördük kalp sesini duyduk. İşini ferah tut. Bhcg değerin olması gerektiği kadar yani 2 günde bir 2 katı artıyorsa normaldir inş. Sabır,dua🙏🏻