Crnerkn
Arkadaşlar bugün kontrole gittim 26 haftalık hamileyim. Suyun baya artmış dedi doktor ve 2 hafta boyunca hertürlü rafine şekerden, meyve şekeri hamurişi meyve suları gibi biçok şeyden uzak durmam gerektiğini söyledi ve protein ağırlıklı beslenmem gerekiyomuş. 2 hafta sonunda tekrar kontrol edicek, aslında şekerim de normal çıkmıştı ama tatlı çok yiyodum acaba ondan mı oldu. Bunun gibi bişe yaşayan ve sonra suyu azalan oldu mu? Olduysa siz de beslenme yoluyla bi önlem mi aldınız yoksa doktorunuz başka önerilerde bulundu mu? Yardımcı olursanız sevinirim