Busranur2861 ben 36 dan itibaren haftada bir gittim. Benim de suyum azdı. Hareket hissetmezsen kanaman olursa suyun gelirse sakın bekleme evde hemen koşarak gel dedi. 40. Haftayı doldurunca 2 günde bir nst ye bağlıyolar. Suyunuz sorun oluşturacak kadar az olsaydı size bahsederdi. Benim son bikaç günümde çok azaldı suni vereceğini söyledi neyse ki oğlum kendi doğdu. Ben özel hastaneye gittim bu şekilde ilerledi sürecim. Sizinki eğer devletse bilmiyorum devletteki işleyişi