Irem19 bende hem migren hem fibromiyanji var en baştan beri ağrıdığı zaman atıyorum 4 5 kez oldu sanırım, doktorum günde 3 4 taneye kadar 2 tane maximum birlikte atarak 12 saat arayla serbest demişti içeriği hafif ilaçlar olduğu için bebeğe zarar vermiyor ama ben bir aydır hiç atöadım artık yarım bile atınca geçiriyor :)
Eğer ilaç alışkanlığın yok ise yarım at bir yarım saat bekle geçmediyse diğer yarısını at, diğer türlü çok daha fazla acı çekiyorsun