Aminea Arkadaslar Sat a göre 3 temmuz doğum gözüküyor tabi belli olmaz tam günü Allah bilir bebek sizce yeni doğduğunda uzun şeyler mi cok giydirilir kısa şeyler mi 😣
Sis Aminea benimde sata göre 2 temmuz gözüküyor canım, bende hastane icin uzun kollu şeyler aldım hep, ama alısveriste kısa ince şeylerde alıyorum yanii
erda Aminea benimde 3 temmuz gözüküyor bende hep uzun kollu ince kıyafetler aldım 0-3 ay için hiç kısa kollu kıyafete denk gelmedim kısa kollu zıbın almıştım onları giydiririm bir de hastane çıkışımın birini çok ince delikli olanlardan aldım.
ebrarmom08 Aminea benmde 15 16 temmuz gozukuyor ama doktoe 2 hafta erken de olablr dedi 🤗 atlet olarak felan uzun kollu giydrmem ama digerlerini uzun kollu giydrrm .