Enesbedir benim 1.525ti doktorum 5 gün sonra gel dedi gittiğimde 6.000 küsür olmuştu o zaman göründü dert etme pozitif düşün. Ben beta hcg’m 69ken çok çok erken öğrendim şuan 6+4 özellikle ilk gebeler için çok zorlu stresli bir süreç Allah yardımcımız olsun hepimizin. Tevekkül bizden takdir Allah’tan