meltemdalgic Merhabalar, ilk postum açsam mı açmasam mı diye düşündüm ama bi fikir alayım dedim😊 17+2 ikiz tek yumurta ikizlerine hamileyim. Bugün gün içerisinde arada artan bıçak batar ağrılar gibi oldu ve çok rahatsız oldum :( sanıyorum rahim büyümesinden bebeklerden kaynaklı. Sizin böyle bi sıkıntınız oldu mu ne yaşadınız paylaşırsanız çok sevinirim 🙏🏻 Sevgiler💜
meltemdalgic AyEr hadi ya kıyamam :( benim şuan rahim bölgesinde ara sıra olabiliyormuş sanıyorum Allah dayanma gücü versin🙏🏻💜
Menis21 Vallah ben 9 haftalik im o bıçak batmalari böyle damar çekilmeleri gibi şeyler oluyor bende de bilemedim