Sis Kızlar ilkinde ben hicbsy anlamadım ne ara vurduğunu bile hissetmedim sdece iğneyi cıkardığı anda bi uyuşukluk oldu başka geçti hiç öyle ağrım olmadı ki hemsirenin ateş yapar şişer 3gün ağrır dinlen fln gbisinden şeyler söylemesine rağmem, bugün 2. Dozu oldum nazar değdi bana herhalde vuran hemsire yine aynı hemsire yani eliağırdı dicem oda değil🤦♀️Vurduğunu yine hissetmedim ama iğneyi cıkardığı andan beri kolum sanki felçli hala daha geçmek bilmiyor kaldıramıyorum kolumu resmen😭 sizlerede böyle oldumu 2. Dozda
derya14 Sis Aynısı banada oldu 2.yi hemşire yaptığı an kolum uyuştu baya hareket ettiremedim bi süre.
RumeysaAkd Sis 2. Doz çok kötü zaten ben 3-4 gün taş gibi bir kolla gezmiştim ne uyuttu beni ne de hareket edebildim baya kötüydü
Ersozburcin Sis ikinci doz daha ağır kuzum bnmde öyle oldu kol kasım ağrıdı 3 gün üstüne yatamadım soğuk uygulama iyi geliyor.
Meryembebis Sis Ben de 2.yi bugün oldum yaparken acımadı şuan hafif sızı var öncekinde de gece ve iki gün biraz ağrıdı sonra geçti.