Emi amin inşallah bebeklerimizi kucağımıza alırız 😌Ben yurtdışında yaşadığım için ve yeni geldim buranın sağlık sisteminide çok iyi bilmiyorum hep randevu üzerine ve çok geç zaman için randevu veriyorlar gerçekten bu süreçte Türkiye’de olmayı çok isterdim