SweetBaby Merhaba Hanımlar kız ismi hala karar veremedim lütfen sevdiğiniz duyupda hoşunuza giden yada sizin koyduğunuz ismi benimle paylaşır mısınız 💕🎀 Şimdiden teşekkür ederim Allah hepimiizn bebeklerini kucagına saglıklı alabılmeyi nasip etsin inşallah 🎀🤰🏻💕
Gfrnszgn SweetBaby belis,lavin,lavinya,alya,mila Bunlar düşündüğüm isimler 🙂 kızım olursa bende çıkamıyorum içinden ama mila ağır basıyor
Ddmyvz Bugün Liya ismini duydum ve çok hoşuma gitti anlamı da sabrımın en güzeli. Sizinle de paylaşmak istedim 😍