Eceguldemir eue annem geçen sene orda doğum yaptı canım gayet iyi bir hastane doktorlar hemşireler ve ebeler Güler yüzlü ilgi alaka çok iyi Allah’a şükür bi sorun yaşamadık benim evim uzak olmasaydı ben de orda rahatlıkla doğurabilirdim.
AnlatmayaGerekYok Ozlemozkan ayrı konu aç ya da açılan konularda arat canım bezmialem dragos maltepede. Goptaki bi hastane için yorum çıkmayabilir
eue Eceguldemir teşekkür ederim...bende açıkcası kararsız kaldım...umarım bende anneniz gibi memnun kalırım ☺️
AnlatmayaGerekYok eue ben bezmialem dragosa gidiyorum 35 haftalığım çok memnunum. Doğumumda inşallah orada olacak. Fiyatı da birçok özel hastaneye göre uygun
eue zeykob hayırlı doğumlar inşallah bende beyhan hanımın hastasıyım...hastane konusunda bir kaç kişinin memnun olduğunu duyunca içim rahatladı
eue AnlatmayaGerekYok bende beyhan hanıma gidiyorum...kenan beyi duymadım bildigim kadarıyla ebru hanımla şelale hanım diye birisi var sanırım
eue AnlatmayaGerekYok rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin..Bende beyhan hanıma gidiyorum..Memnunum bir sıkıntım yok çok şükür ama insanın yine tereddütleri oluyor hastane konusunda
zeykob AnlatmayaGerekYok ben de çok memnunum şu ana kadar. Doğumlarımız da rahat olur inşallah 🙏🏻 Allah yardımcımız olsun hepimizin🙏🏻 Nst ye ne zaman başladınız?
AnlatmayaGerekYok eue kenan bey ebru hanımın eşi ebru hanımı da tavsiye ederim bende beyhan hanıma hiç gitmedim şelale hanıma gittim ama çok somurtkan bir bayandı ona daha sonra gitmedim hiç.
zeykob eue hepimizin hayırlı doğumları olsun inşallah 🙏🏻 Hastane güzel sakinliğini seviyorum, pek hengamesi yok. Herşeyden önemlisi doktor tabi, ondan da çok memnunuz şükürler olsun 🙏🏻
AnlatmayaGerekYok zeykob 35+2yim ben canım çarşamba kontrolüm vardı tam 35de o zmn aldılar nstye yattım 15 dk cihaz çalıştı ben bişey anlamadım 🙂 37de de çatı kontrolü var
zeykob AnlatmayaGerekYok nst yi merak ediyorum. Çatıdan da korkuyorum :( inşallah rahat geçer muayneniz 🙏🏻