Havvaramazan bizde 38+5 iz şuan daha önce iğne olduk özelde 24 tl gibi bir tutar ödedik bahsettikleri pahalı iğne doğumdan sonra olduğunu düşünüyorum oda 2. Bebek için yapılıyo eğer bebeğin anne kanını taşırsa iğneyede gerek yok dedi doktor bana 300 tl dedi