Nihanozturk Kızlar 21.haftadayım dişetlerim cok şişti ve bi dişimin üstü fırcalarken cok kanıyo disetim kıpkırmızı oldu kontrolüm persembe günü ama ben cok rahatsız hissediyorum dişçiye gitmeli miyim sizce?
Lmnkeskin Nihanozturk 30 haftadayım şuan benim de 20. Haftalarda başladı hala devam ediyor dişçiye gittim diş macunu sensodyn f serisi hassas dişler olanı diş fırçasıda yumuşak kullan ilaç veremiyoruz malesef dedi kendi doktorumda bol bol süt iç yoğurt ye dedi kalsiyum az geliyor daha dikkat etmelisin dedi 😌
Nihanozturk Lmnkeskin bende aldım hassas diş fırcası oda sanki güzel fırcalamıyo gibi geliyo cok yumusak oldugu icin ama idare edicez artık demek😕 teşekkür ederim 🙏🏻
MerveHandeSyed Lmnkeskin bende aynısından muzdaribim ama maalesef ki hamilelikte oluyor tuz ve karbonatla gargara yapmamı söyledi Ananem rahatlatıyor benim diş etlerim cayır cayır kaşınıyordu onu rahatlattı
Lmnkeskin Nihanozturk banada öyle geliyor ama ilk zamanlara göre kanama Biraz daha azaldı yada ben kendimi öyle avutuyorum 🙈 rica ederim ne demek ☺