asilsmom canim soyle soyleyeyim ilk gun biraz agrin oluyo agri kesici yapiyorlar hemen kesiyo agrini ikinci gun biraz azaliyo ucuncu gun eve ciktim doktorum agri kesici yazdi gunde uc kere sadece sabah ictim iki gun kizim 20 gunlukken 3 tencere sarma sardim mevlut yaptim 20 gunlukken ama bol bol yurudum o yuzden cabuk toparladim 50 kisilik yemek yaptik kayinvalidemle hediyelikleri hazirladim 20 gunlukken burada oyle anlatiyorlardi ki bi sene kalkamam diyodum ama oyle olmadi zaten yapistirma oldugu icinde dikis olmadigi icin pansumanda yapmiyosun yani hic korkma kompostoyu kesinlikle ic kayisi ictim ben hem tuvalete rahat ciktim hemde sutum bol boldu hic mama vermedim hayirli dogumlar