Pelnm Kızlarr merhaba 22. Haftanın içindeyim ve kasılmalardan dolayıı progestan kullanıyorum yemek tuvalet haricii yatıyorum genelde. Bu sabah uyandığımdan berii sağ bacağım ağrıyor öylee acı şeklinde değil ama uyuşukk gibii fazla yatmaktan mı bilmiyorum ama sizde aynıı şeyleri yaşıyor musunuz acaba??
Mel0s Pelnm bend 28 haftaligim canm benimd ayni ole aci resmen uyusuo sabah kalkarken falan cok zorlaniorm ve 10 saat ayakta calisiorm malesef
Pelnm Mel0s resmenn içinden bişeyler uyuşuyor gibii hissediyorum doktorr magnorm vermişti kullanıyorum ama etkii etmedii sanki