Faaatma Bügün muanem vardi doktorun her ölçümü farkli çikti hatta adet tarihin dogrumu dedi 36 haftalık hamileyim ama 3 haftalık gerlik var bebek beslenemiyor olabilir dedı benı perinotolojı yolladı pazartesi randevu alabildim aynı durumu yaşayan varmı kılo alamassa ne olur 🤦♀️
Mayasey Faaatma 36. Haftaya gelmişsiniz. Yeni mi farkedildi bu durum.. Bence çok saçma.. Bizde 1 ya da 2 hafta geriyiz ama bu zamana kadar bütün tahliller yapıldı zaten bir sorun yok sadece genetik bir durum. Bana çekmiş 😁
Zynpdmrlp İçini ferah tut canım banada demişlerdi kilo almaz diye göbek kordonunda 1 besleyici damar eksikmiş benim de ama maşallah 30 haftalık olduk aklına kötü bişey getirme inşallh ilerleyen zamanlarda güzel haberler alırsın
Faaatma Mayasey Bende tahlıllerımı yapıyodum 1 hafta geriden cıkıyodu ama şimdi 3 hafta oldu doktr detaylıya yolladı pazartesı gtcem
Mayasey Faaatma ben 3 kilo doğmuşum. Doktor sordu. Genetik çok önemli bu durumda.. Sizde de bir sıkıntı çıkmaz inş.. Bizde haftaya gidicez perinatoloji falan demedi kendi bakacak gelişimine
Faaatma Mayasey Anladım ama doktor beslenemıyor dedı sanırsam orda anlıcaklar detaylıda Allah yardımcımız olsun